För att returnera en vara till oss, måste du följa nedanstående guide. Har du en reklamation och vill klaga över en skadad vara, felaktig leverans eller liknande ska du kontakta oss innan du skickar varan tillbaka. Vi behöver nämligen inte alltid få defekta varor tillbaka, varför vi ber dig att kontakta oss om du upplever fel eller brister.
Du ska skicka din beställning tillbaka till oss utan onödig försening och senast 14 dagar efter att du har meddelat oss att du önskar att ångra ditt köp.
Byte/retur
Önskar du att byta till en annan vara, måste du lägga en ny beställning i shoppen på den andra storleken/varan du vill köpa. Du kan med fördel returnera din gamla beställning samtidigt som du hämtar din nya beställning i paketbutiken. En GLS returlabel kostar 48 kr. som dras av från din återbetalning.
VID SKADADE VAROR - SKICKA BILDER TILL INFO@MAMMASHOP.DK OCH SKICKA INTE TILLBAKA TILL OSS FÖR EN NÄRMRE ÖVERENSKOMMELSE
Reklamation
Är varan trasig ska du skicka oss ett e-postmeddelande. Vi kan tyvärr inte vara behjälpliga med reklamationer över telefon, eftersom det kräver bilder av felet för att kunna hjälpa dig.
Skicka därför ett e-postmeddelande med bifogade bilder till vår e-post: info@mammashop.dk
Har du fått en gåva?
Det är tyvärr inte möjligt för oss att återbetala pengar på et annat kort än det som användes i shoppen vid köpet.